tisdag 5 februari 2013

Hej och välkommna.

Jag är en ung man på 21 år och bor i Skåne. Jag är på väg lite snett i livet, något jag skämms över oehört mycket. Jag mår dåligt över mycket, känner ångest, gör saker jag ångrar. För bara 8 månader sen så hade jag ett bra liv. Jag hade jobb, en flickvän som jag älskade mer än livet, bra vänner och levde ett vanligt liv. Under bara några månader förstördes mycket av det här och jag började må psykiskt sämre.

I den här bloggen så kommer jag skriva olika händelser och historier från mitt liv, dela mycket av mina åsikter och bara skriva av mig. Andledningen till att jag vill skriva den här bloggen är för att, jag behöver verkligen få skriva av mig, för jag har så sjukt mycket saker som jag behöver få ut på papper. Jag har inte tid att vänta på tid till psykolog eller något sånt. Jag vill ha en förändring nu. Jag kommer andvända bloggen till en trigger till att förändra mig själv

Jag vet att det finns många i min ålder som mår och känner lika dant. Förhoppningsvis så kommer folk kunna reletera till sig själva, förstå att de är långt ifrån ensamma och förstå att det inte är något fel. Alla människor har sina sämre perioder här i livet. Det gäller bara att ge sig fan på att ta sig ifrån stormen. Om det här är något som ni tror kan intressera er så följ gärna.

Tack för mig.

Mi casa es su casa!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar